Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ogłasza nabór na stanowisko Asystenta rodziny
Wymagania formalne kandydata/kandydatki
- Posiada wykształcenie:
- wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
- wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.447 ze zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
- średnie, lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
- Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- Stan zdrowia pozwala jej na wykonywanie zadań określonych w ogłoszeniu.
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią;
Wymagania dodatkowe kandydata:
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, prawa rodzinnego
- obsługa komputera i programów biurowych
- umiejętność sprawnej organizacji pracy.
- dynamizm w działaniu, zaangażowanie i odporność na stres
- prawo jazdy kat. B
Zadania:
- Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 447 z późn. zm.).
Warunki pracy na stanowisku:
- praca na czas określony- data zatrudnienia 01.01.2023 rok;
- praca na stanowisku komputerowym z podstawowym wyposażeniem i oprogramowaniem;
- praca w wymiarze pełnego etatu w zadaniowym systemie pracy;
- wynagrodzenie zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych;
- miejsce pracy: teren Gminy Chmielno, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie ul. Gryfa Pomorskiego 33 83-333 Chmielno (parter).
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys - curriculum vitae lub kwestionariusz osobowy kandydata,
- oświadczenie o nie ukaraniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona;
- oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu bądź inny dokument potwierdzający zatrudnienie i staż pracy w przypadku aktualnie trwającego stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
- Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną z udokumentowanym stażem pracy z dziećmi lub rodziną - jeśli dokumenty te są wymagane;
- kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
UWAGA: wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą – „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"
Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielnie lub pocztą na adres Chmielno ul. Gryfa Pomorskiego 33, 83-333 Chmielno z dopiskiem DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY w terminie do dnia 15 GRUDNIA 2022 roku włącznie.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacje pozostałe:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
- Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.
- W celu przeprowadzenia naboru Dyrektor powołuje komisję, która w pierwszej kolejności dokonuje analizy złożonych przez kandydatów dokumentów pod kątem zgodności z wymaganiami formalnymi zawartymi w ogłoszeniu o naborze.
- Do następnego etapu procedury naboru - rozmowy kwalifikacyjnej - zostaną dopuszczone jedynie osoby, które spełniają wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu. O terminie rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
- Wszystkie złożone oferty stanowią dokumentację ośrodka i będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielnie (gops.chmielno.ibip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń GOPS.
KLAUZULA INFORMACYJNA – „Pracownicy – rekrutacja”
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO z 27 kwietnia 2016 r. informuje, że:
- Administratorem danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie z siedzibą w Chmielnie, ul. Gryfa Pomorskiego 33, 83-333 Chmielno.
- Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. W celu skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych należy wysłać wiadomość na adres email: ochronadanych.gopschmielno@gmail.com
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia rekrutacji pracowników na wolne stanowisko pracy.
- Dane osobowe wymagane przez przepis prawa przetwarzane są na podstawie:
- Art. 6 ust. 1 lit. c RODO - realizacja obowiązku prawnego, ciążącego na Administratorze wynikającego z:
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- ustawy z dnia 12 marca o pomocy społecznej
- Administrator danych może przekazywać dane osobowe innym podmiotom, które będą je przetwarzały, w szczególności:
- będą upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, celem wykonania ciążących na Administratorze danych obowiązków,
- podmiotom, które na podstawie podpisanej umowy powierzenia przetwarzania danych, przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu następnie archiwizowane przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Kategoria archiwalna B5, po upływie 5 lat obowiązkowego okresu przechowywania dokumentacja podlega brakowaniu
- Prawo, osoby której dane dotyczą obejmuje dostęp do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na przetwarzanie danych, które jest niezgodne z przepisami prawa. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest:
- wymogiem ustawowym, gdy są przetwarzane na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie poszukuje kandydata na kuratora osoby częściowo ubezwłasnowolnionej. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt w siedzibie GOPS w Chmielnie ul. Gryfa Pomorskiego 33, bądź pod nr telefonu : 0-58 685 68 69 w terminie do 31.10.2019r.